Dåligt Zara

I fredags när jag var hos Zara så la jag märke till att alla kläder hängde väldigt "rea-aktigt"... Alltså inte alls lika snyggt och ordnat som vanligt.

Jag frågade då ett affärsbiträde om deras rea skulle börja innom kort och hon svarade rent lögnaktigt (det kunde jag höra på hennes tonfall och eftertanke) att hon inte hade nån aning om när deras rea började och att de som jobbade där inte fick reda på sånt.

Vadå, kommer de bara till jobbet en dag så har "rea-folket" varit där och lappat om allt eller... Sure!

Mycket riktigt började rean dagen efter - så jäkla dåligt!

Idag var jag i alla fall där och köpte endast ett par skor. dels för att de skriver att det är 50% i fönstret och det bara är 30% och dels därför att jag redan köpt alldeles för mycket på rean...

Ha en skön kväll kära ni!
Pinkmommey♥

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0