Helgen

I fredags var jag ute med min vän M. Vi började kvällen med middag hemma hos henne varpå vi gick till Riche för lite vin. Efter det mötte vi upp ett par vänner på Bistro Jarl för ett par drinkar och sedan tittade vi en en snabbis för en drink på Berns. Dock var det så kallt där att vi ganska snabbt begav oss till Rose där vi dansade tills de stängde!

Vid tre gick jag och la mig och vid 07.00 vaknade jag igen... Jag kan bara inte sova när jag varit ute. Klockan 07.45 väkte jag barnen då jag längtade så efter dem och sedan låg jag och drog mig i sängen till det att vi skulle på kalas på eftermiddagen till söta lilla kusinen.

Kvällen blev mycket lugn med bara familjemys!

I söndags fixades det dock en hel del med uppsättning av rullgardiner, tvätt och omklädning av möbler!

På eftermiddagen när det regnade passade vi på att åka ner till lilla centrum och gå på bio hela familjen. Vi såg Kong Fu Panda 2.

Jag har även hunnit med att handla en HEL DEL på rean... kanske visar sen.

Pussar på er!
Pinkmommey♥











Kommentarer
Postat av: Lina

Jätte fina bilder :) Hoppas ni hade kul ute :) Kram kram

2011-06-23 @ 11:52:35
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0