Tröstshopping

På vägen hem igår blev det lite tröstshopping! Vill egentligen inte shoppa nu då reorna säkert drar igång vilken dag som helst men man (läs: jag Vanessa) mår ju bara så bra av det!


Nya tabletter till matbordet från Svenskt Tenn. Jag har alla möjliga mönster därifrån och detta är lite nytt och passar utmärkt till klädseln på mina matstolar som går i cerice, knallblott och grönt linnetyg. Att jag älskar bilder på insekter gör inte underlägget sämre.

Dessutom blev det en parfym från Zara som heter Passion for Chocolate som doftar underbart och en jättefin kofta från Massimo Dutti.

Jag skulle kunna göra mig av med alla mina kläder och bara köpa allt som finns på Massimo Dutti just nu! Beige, marinblått, vitt i linne, spets och bomull. Koftor, chinos, blusar och klänningar i klassisk look som alltid kommer hålla i underbara material. Dock har jag inte råd att byta hela min garderob just nu så jag fick nöja mig med en kofta därifrån ;)

Ha en fantastisk dag!
Pinkmommey♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0