Lungn morgon

Denna morgon har varit så lugn, alltså tvärtemot gårdagen.

Igår var det total kaos hela förmiddagen på jobbet och jag han knapt andas... Idag vaknade jag däremot kl: 05.00 och det var ingen idé att somna om då jag somnade 19.30 igår...

Efter nån timmas surfande på datorn så blev det bubbelbad och sedan frukost. På jobbet är det också jättelungt men jag har en stor grej som jag måste ta tag i idag...

Igår så hämtade mina älsklingar upp mig vid tunnelbanan och sedan åkte vi och kollade på barnens utställning de har i lilla stadshuset på ön! Jag blir så stolt och de med såklart. Efter handlade vi mat och som vanligt åt hela familjen olika men självklart med varandra :)

Barnen valde pizza, jag grillad entrecot med tilbehör och F färska räkor.

Sen somnade jag som sagt och det var den dagen det... Idag skall jag hem och fixa upp efter städerskan och imorgon är det fredagsmys med hela familjen för första gången på flera veckor!

På lördag fyller min älskling år och så kommer hans fina familj och firar med tårta. På söndag blir det grillmiddag för F´s närmaste vänner med familjer så hoppas vädret blir bättre?!

Ha en underbar dag kära bloggisar!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0