Snöstorm

Hej fina ni!

Idag så vaknade som många andra av att det yrde snö utanför fönstret! Okej att man ´varit med om snö sent förr men inte snöstorm och snö som ligger kvar på marken!

Tråkigt imorgon då hela familjen på 20 personer kommer på middag - hade liksom varit lite lättre att sitta i trädgården...

Igår var vi i alla fall och storhandlade till alla kalasen på Ica Maxi Nacka. ja, jag vet att det är långt från oss men de är bäst + att de har ett STORT lekland där man kan lämna in barnen så man sedan kan handla i lugn och ro :)

Efter att ha kommit hem med 9 (!) icakassar och packat upp så rasade jag i säng och somnade självklart när jag nattade barnen...

Detta resulterade i att jag inte hann deklarera i tid i år... Så nu blir det till att betala men vad gör en tusenlapp när jag skall betala så många ;)

På väg hem från jobbet idag måste jag gå förbi Zara och byta lite kläder och sedan skall jag göra några till stopp på vägen hem och bland annat köpa tårta och presenter tills imorgon. Lilla F behöver ju glass också att servera på dagis då det är hans födelsedag.

Ikväll blir det till att plantera blommor, städa och tvätta så att det är fint till imorgon. Då kommer som sagt min pappa, hans fru, min lillebror, min storebror med fru och kusinerna, barnens farbror med fru och barn, mormor, farmor och farfar på middag :)

På söndag blir det sen kalas och jag hoppas att det blir bättre och varmare väder som det står i tidningarna!

Ha en skön kväll kära bloggisar!
Pinkmommey♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0