Hösthelg

Vilken helg vi har haft - jag har gjort allt och ingenting alls känns det som.

I fredags var vi hos T´s klasskompis föräldrar på middag och det var verkligen jättetrevligt! Dom är riktigt härliga och sköna personer och vi blev bjudna på en god höstmiddag och det blev en hel del vin med!

I lördags var både jag och F ganska slitna och F var ute i trädgården hela dagen som varje helg nu för tiden medans jag tog tag i tvätten, huset och åkte runt och handlade på tusen ställen med lilla F.

F passade även på att bygga ihop hyllan vi köpt till kontorsförvaring i hallen medans jag - hör och häpna - lagade lite jeans åt barnen.

På kvällen blev det basu, pizza och Så mycket bättre för hela familjen.

I söndags var det fix i trädgården och sedan bakade jag som sagt macarons. Efter det blev det en härlig farsdagmiddag hemma hos svärföräldrarna med F´s bror och familj!

Och vet ni vad det bästa är? Jo, det är bara en dag kvar och sedan är det helg igen!! F skall ut med hela stora killgänget imorgonkväll så jag och småkillarna skall ha myskväll med McDonalds, lakrisglass från Valhallavägen och massa godis framför Idol!

Pinkmommey♥


Me and my darling på våra goda vänners Triwa-tillställning för ett par veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0