See by Us

En god vän till mig har med sin väninna startat en nytt glasögonmärke och jag tycker både idén och glasögonen är fantastiska! Så fort de finns ute till salu är jag den första att slå till på ett par leopad glasögon :)

Nedan kan ni läsa lite om märket och tjejerna från en text som jag lånat/kopierta från deras hemsida.

Pinkmommey♥

___________________________________________________________

See by Us
är ett nytt läsglasögonmärke som flirtar med den modemedvetna intellektuella kvinnan och mannen. Vår målgupp är alla som på ett smart sätt vill addera någonting extra och modernt utan att behöva tumma på funktionen. See by us designar även stilsäkra bågar med fönsterglas och vänder sig på så sätt till alla som inte har något synfel, utan helt enkelt känner sig sugna på att uppdatera sin look med ett par urbana glasögon.

Vi har tre olika modeller på läsglasögon. Inspirationen har vi hittat hos The Great Gatsby, Truman Capote och Joyce Carole Oates. På glasögonfodralen hittar man citat från var och en av dessa för att få den rätta känslan.

Elisabeth Wachtmeister och Nicole de Geer är tjejerna bakom See by Us. 

“Vad vi vill uppnå med See by Us är att våra läsglasögon ska bli sedda mer som en cool accessoar än något nödvändigt ont. Vi vill göra det enkelt för våra kunder att se snygga och smarta ut. Med våra glasögon har du dessutom råd att köpa flera par på en och samma gång, ett kul, snabbt och enkelt sätt att addera någonting nytt till din vardagsoutfit.”

http://seebyus.com





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0