Sommar i Skåne 2011

På stranden i Båstad!

Lunch och lek i Ramsjöstrands hamn!

 

Prommenad in till Torekov för middag med goda vänner! Fin utsikt och många kor att titta på på vägen!

 

Med bästa kompis på stranden - en av flera härliga dagar!

 

Badar i Glimminge Plantering.
Krabbfiske
Kvällsbad i solnedgången!
En av många middagar på G Svenssons vid torget.
Lilla jag.
Lek i kyrkruinerna i väntan på mat.
Papper och kritor åt barnen medans väntan på maten :)
Min fina F!
T´s födelsedagskalas med alla fina vänner som också är nere under sommaren!
12 barn och 10 vuxna var alldeles  lagom!
Födelsedagsbarnet
Farmor & farfar samt farbror med familj på födelsedagsmiddag på kvällen :) Fisk och skaldjur från "Rökeriet" i Torekovs hamn!
T´s gudfar med familj nere och hälsar på i ett par dagar!
Jag och min älskade förstfödde!
Lilla F på sin dagliga tennislektion!
Fina T "in action" med massa stolta föräldrar i bakgrunden.
"Vår" strand!
En av många grillmiddagar i trädgården.
Både stora och lilla bilen fick hänga med till Skåne, lilla bilen var perfekt att ta till stranden och små utflykter!
På utflykt till Mölle och hälsa på morfar med familj!
Krabbfiske igen!
På Hallands väderö med morbror, morbrors fru och kusinerna!
Picknick!

Kommentarer
Postat av: Gunin

Mer bilder från Torekov och Hallands Väderö kan barnen studera på http://horsakistan.blogg.se

2011-11-22 @ 17:54:00
URL: http://horsakistan.blogg.se/
Postat av: Pinkmommey

Tack snälla Gunin!

2011-11-24 @ 15:56:38
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0