Hej då jul!

I fredags var man ju ledig från jobbet och då passade jag på att packa ner julen. Jag hade kunnat ha allt framme en vecka till men jag hade bara noll julkänsla och vem vet när jag skulle orka bära massa flyttlådor, packa och städa igen?!

Sagt och gjort så  blev det fixning hemma på torsdagen mellan 17 och 20 samt mellan 08 och 20 på fredagen... Jobbigt men skönt och snyggt!

Bort med alla julsaker, fram med alla vanliga saker igen, ut med granen och utbyte av julblommor till härliga vårblommor! Inte för att jag längtar till våren än, jag vill gärna ha massa snö först men nog är det härligt med hortensior och krokusar och annat!

Tyvärr fick jag ingen hjälp av F för han låg nerbäddad i ett dygn efter att ha varit ute och ätit med bästisen och blivit matförgiftad... Bästa grannen tog hand om barnen ett par timmar så det var lungt i alla fall :)

Pinkmommey♥


Pepparkakshuset upp i högra hörnet hjälpte pojkarna till att äta upp, he, he.


Julstrumpor, julgranspynt, julstjärnor och adventsstakar samt tomtar, lampskärmar, kuddar, plädar och olika ljusstakar, Alla julblommor åkte också ut.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilket fint dagis F går på :) vad mkt du shoppat ;) kul!!! Hinner ju aldrig gå på stan hihi ;) shoppar ju mest på stoppen!!! Hoppas vi ses nåt snart!! Kram kram

2012-01-11 @ 13:35:10
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/liniz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0